Radost z poznání
Rekordní čtenosti 100+1 a časopisů Extra Publishing (TZ 3/2013)
100+1 čte každé vydání 210 tisíc lidí – v delším období dokonce 666 tisíc
Výrazně vzrostla i čtenost měsíčníku Živá historie. Další časopisy Extra Pulishing se drží na svých silných hodnotách čtenosti v desítkách tisíc čtenářů, ukazují aktuální data Media Projektu.
Odhad čtenosti (Populace 12-79 let celkem) |
na vydání | delší období |
100+1 | 210 000 | 666 000 |
Živá historie | 93 000 | 166 000 |
Tajemství české minulosti | 80 000 | 120 000 |
Příroda | 72 000 | 126 000 |
Extra PC | 43 000 | 108 000 |
10+1 zajímavost o 100+1
Čtenost časopisu 100+1 zahraniční zajímavost v delším období činí 666 tisíc lidí, což znamená 7,5% podíl na celém čtenářském trhu. Ten čítá 8 868 tisíc osob ve věku 12–79 let. Alespoň občas tedy 100+1 přečte každý 13. dospělý obyvatel ČR.
100+1 zahraniční zajímavost je v průměru s každým svým vydáním 12. nejčtenější časopis v demografické skupině A – tedy mezi lidmi s nejvyššími příjmy, s nejvyšším vzděláním a s nejprestižnějším pracovním postavením (jak podle mezinárodních, tak českých standardů).
Stoplusjednička dále patří mezi TOP 20 časopisů v Praze (na 16. místě). Do první dvacítky se řadí také v cílové skupině „muži“ (17. místo) a za sebou nechává např. zpravodajský týdeník Týden.
„Žádná tisková kampaň není úplná bez časopisu 100+1 zahraniční zajímavost. Současně jde o mimořádně vhodné médium pro oslovení těch nejbonitnějších zákazníků a dále mužů obecně,“ upozorňuje Pavel Pospíšil, obchodní ředitel tištěných médií Extra Publishing.
Zdrojem všech dat je Media Projekt, 4Q/2012–1Q/2013, Median, STEM/MARK, Gfk Czech